torstai 29. elokuuta 2013

Viikonlopun suunnitelmat?

Nyt on liila hiusväri niskahiuksissa. Mulla ei ollu kumihanskoja, joten ajattelin vetästä värit riskillä paljaalla kädellä. Tarviiko sanoa enempää? Kysehän on kuitenkin shokkiväristä :D

Mulle sanottiin töissä tänään, et mut haluttas työllistää vakituisesti. Mulla on kuulemma sellasta asennetta, jota kyseisellä liikenneasemalla tarvitaan. Päätin olla nyt tämän vuoden loppuun asti harjoittelussa siellä, että nään tuleeko työssä takapakkia paniikkihäiriön takia.

Huomenna on kuntoutus keskuksen aktiivi päivä, eikä mulla ole hajuakaan mitä tapahtuu ja moneltako pitää olla paikalla. Yhteyshenkilöni kun oli lähteny töistä jo puol 4, jolloin itse pääsin vasta töistä. Huomenna ois kans hammaslääkäri :/

Oon melkein sitten koko viikonlopun (paitsi yöt) yksin. Mies menee puuhommiin omien vanhempiensa luo. Ite saan yrittää nukkua pitkään ja lukea rauhassa kirjaa, mies kun rakastaa häiritä mua höpöttämällä sillon kun oon oikein keskittyny lukemiseen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti