torstai 4. heinäkuuta 2013

Minusta

Heips kaikki! Minut tunnetaan nimellä Ansku ja asustelen ainakin toistaiseksi vielä Savossa. Ikää on ihan pian 24.
Blogini sisältöön kuuluu lähes kaikki elämäni kohokohdat niin hyvässä kuin pahassakin.

Tällä hetkellä elämääni kuuluu avomies, koira ja ilkeä riiviö paniikkihäiriö. Paniikkihäiriö mutkistaa luonnollisesti elämääni ja toimintaani. Minulla on kyseiseen sairauteen estolääkitys ainakin vielä vuoden verran. Käyn kerran viikossa psykiatrin vastaanotolla, jossa saan neuvoja mm. kuinka saan sairauteni kanssa hoidettua pakolliset arkiset askareet. Ja voin myös suoraan sanoa, että estolääkitys vaikuttaa omaan seksielämääni :(  Onneksi tukenani on kuitenkin suuri ja rakastava perhe ja mies. ystäviltäni ei paljoa tukea heru, mutta eikös se niin mene, että tärkeimmät ystävät löytyvät ihan perhe piiristä? ;)

Elämässäni olen saanut todella usein paskaa niskaani. Entisistä miesystävistäni kolme on pahoinpidellyt minut, joten luottamuksen saaminen varsinkin nykyiseen mieheeni kesti todella kauan.  Onneksi kuitenkin mieheni ei ole lainkaan sellainen kuin aikaisemmat. Ja luottamus on molemmin puoli parempi kuin voi ollakaan :)

Blogiini saa ottaa kantaa kaikki, varsinkin sellaiset, jotka on kokenut elämässään samanlaista paskaa kuin minä. Tavallaan olen onnellinen kokemistani asioista, koska ne ovat kasvattaneet minua siihen millainen nyt olen. Osaan olla vahvempi ja huomaan melkein heti, jos joku ihminen ei seuraani sovellu! Olen myös nykyään hieman varovaisempi asioissa mitä kerron ja kenelle. Luottamus on vaikea saada heti.

Te lukijat voisitte myös kertoa minulle, mitä haluaisitte minun kirjoittelevan :) Paniikkihäiriöstä omasta näkökulmastani, pahoipitelyistä vai jostain ihan muusta? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti