sunnuntai 11. elokuuta 2013

Aika on mennyt ihan hujauksessa!

Aluksi pahoittelut blogin hiljaiselosta. Ei tule toistumaan :)

Huh, paljon on tapahtunut ja paljon olen myöskin haastanut itseäni paniikkia vastaan. Olen nimittäin tällä hetkellä työharjoittelussa. Huomenna alkaa toinen viikko. Lisäksi työharjoittelupaikkani ei ole se mikään hiljaisin, olen nimittäin ABC- liikennemyymälässä. Olen tykännyt.
Alku pelotti ja jännitti, mutta otin aamulla puolikkaan rauhoittavan ja päivä menikin hujauksessa. Olen ollut aikaisemminkin töissä kaupan alalla, ja sieltä ne sosiaaliset taidot vaan tuli takas esiin :)

Itsensä haastaminen meidän tilanteissa kannattaa, mutta siitä ei pidä ottaa mitään ylimääräisiä paineita. Kannattaa mennä askel kerrallaan ja oman jaksamisen mukaan. Eikä myöskään pidä turhautua, jos ensimmäisellä kerralla ei onnistuisikaan. En onnistunut nimittäin minäkään. Enkä välillä onnistu vieläkään.

Mitäs muuta, rentoutunut olen mökillämme hiljaisuudessa. Harmi vain, että kohta käännytään jo niin pitkälle syksyyn ettei mökille enää pääse. Olen kuitenkin talvi ihminen ja jo lumi itsessään rentouttaa ja rauhoittaa minut. 

Pääsin myös www.terve.fi -sivulle kirjoittamaan blogia paniikkihäiriöstä. Sieltä voi myös käydä kuulumisia käydä katsomassa, mutta eiköhän ne ole aika lailla samanlaisia kuin täälläkin :) Lisää infoa annan myöhemmin kunhan pääsen koko sivustolle paremmalla ajalla perehtymään :)

Huomenna mennään taas harjoitteluun, joten tänään hyvissä ajoin nukkumaan - herätys kun on jo klo 04.30.

Palaillaan! :)
-A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti