keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Vapaapäiviä

Mulla alkoi tänään kolmen päivän vapaat. Ja tää päivä alkoi vitutuksella ihan suoraan sanottuna. Eräs sukulaisemme jolle olen lainannut kirjastosta kirjoja (koska kyseisellä ihmisellä on itsellään velkaa kirjastoon eikä näin ollen saa lainattua itse) ottaa nyt päähän niin paljon ettei järkeä! Mulla on ihan sellainen kutina nyt, että tää viimeisin kirja jää palauttamatta. Oon laittanu viestiä asiasta, mut ei vastausta. Ja tiedän että on nähnyt viestit. Tässä taas kaiketi hyväsydämisyys palkitaan. Jäipä sitten viimeseks kerraks.

No mutta joo, miehelläni on viikon päästä syntymäpäivät ja lahjakin saapui postitse alkuviikosta :) Nyt se on piilotettu ja kätketty varman päälle ;) Enkä oo sanonu lahjasta mitään, koska silloin hän etsis sen :D

Näille vapaapäiville ei ole oikein erikoisia suunnitelmia, varmaan vain valmistaudun kuuden päivän työputkeen. Toki mulla on tänään psykiatri ja huomenna aamulla lääkäri. Perjantaina taas pitäisi lähteä kuntoutuksen kanssa salille. Taitaa nämä vapaat mennä myös pyykätessä.

Monella paikkakunnalla, ainakin täällä meillä päin on tänään saatu jo ensilumi. Vaan en minä oo nähny muuta kun taivaan täydeltä rakeita satavan. Odotan siis lunta paljon, koska oon talvi ihminen.

2 kommenttia:

  1. Ei kannata olla liian hyväsydäminen, ettei käytetä hyväksi. nimim. Kokemusta on. Kannattaa lopettaa se lainaaminen, jos kerta toisella on jo niin paljon laskua kirjastossa. Se kertoo jotain siitä kirjojen palauttamisesta, että ei niitä oikein palautella. Mä inhoon kun ihmiset ei tee sitä mitä luvataan.

    Täällä oli muuten jäätä auton ikkunassa aamulla, mut ei onneks vielä lunta. Mä en haluu talvea.........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ärsyttää, että niitä vastapalveluksiakin on vaikee saada/niitä ei saa ollenkaan. Moni ihminen on sanonu mulle, että oon liian kiltti mut minkäs teet. Tästä tuli nyt oikeen valitus päivitys :D

      Poista