sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Ystävyydestä

Eikö ystävyyden pitäisi olla molemminpuolista? Juu, näin minäkin oon kuullut. Omat ystäväni asuvat eri paikkakunnalla kun minä, mutta korkeintaan 20km päässä. Joten sen ei pitäisi olla matka eikä mikään puolin eikä toisin. Asun kuitenkin kaupungissa, jossa myös ystäväni usein käyvät. Vaan eivät koskaan minun luonani. Joudun olemaan aina se joka ajaa jonkun luo. Pikkuhiljaa olen alkanut saada tarpeekseni.

Ystäväni viettävät usein tyttöjen iltoja, joihin mua ei juuri koskaan pyydetä mukaan. Sitten kun mainitsen asiasta, niin vastaus on aina "et sä kuitenkaan ois tullu" tai "ei me ajateltu". Niinpä. Hyvä se on aina olettaa. Kuitenkin olen aina sanonut, että voi sitä kysyä, että mielelläni oisin tullut. Mutta kun ei. Mulle suututaan, jos en käy tai muuta paskaa. Siis onko vika tosissaan vaan minussa??!! Tässä ei olisi mitään ongelmaa jos minunkin luona käytäisiin tai jos minut edes pyydettäisiin mukaan juttuihin. Olen aina pyytänyt kyseiset ihmiset omiin tapahtumiin, jos sellaisia on tullut.

Voisin puhua tästä aiheesta paljonkin, mutta tässä nyt pääasia. Mua suututtaa!

Jospa nyt olis myös mun aika viisastua, toimia samalla tavalla. Ei kosto mielessä, vaan olla yksinkertaisesti tuhlaamatta aikaani kyseisiin ihmisiin.



2 kommenttia:

  1. Sama homma. Ei mua ole ikinä kukaan tullut moikkaamaan, vaan mun pitäis olla aina menossa. (Nyt on siis hirrrveesti välimatkaa, mut ei kukaan tullu vaikka olisin ollu samassa kaupungissa äitin luona). Nyt on aika vieraantunu olo niistä ihmisistä, ei niitä edes enää kaipaa. Mulla on vaan ne oikeet ystävät jälellä <3 /MV

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kanssa olikin joskus puhetta tosta :/ Mut niihän se menee, että ystävät vaihtuu vuosien varrella ja kyllä ne oikeet ystävät tunnistaa ja sitten jää elämään <3 Jos toinen osapuoli kuvittelee vaan, että kyllä se samalla tulee täälläkin käymään niin voipi olla että saakin odottaa. Kyllä se näkeminen pitäs olla ihan molemminpuolista. Ja varsinkin kun säkin asut toisessa maassa, niin luulis ymmärtävän, että haluaa sitä olla oman perheen luona kun harvoin näkee. Sinnehän sitä autolliset pääsee moikkaamaan jos haluaa. Toiset kun on sellasia, että ne odottaa kaiken saavansa ns. tarjottimella. Jospa ne joskus nekin ihmiset heräis.

      Poista