maanantai 4. marraskuuta 2013

Pikkujouluja

Meillä ois huomenna työpaikan pikkujoulut. Muut lähtee kimppakyydillä, mutta koska meikä on puol kasiin illalla töissä nii ajelen sit omalla autolla perästä :) vien aamulla koiran mun vanhemmille yöks, koska en tiiä vielä jäänkö ite yöks pikkujoulu paikkaan. Siitä onkin sitten hyvä jäädä kolmen päivän vapaille.

En uskalla aukasta mun kannettavaa tietokonetta, koska eilen sen sisällä helis jokin ja sit se alko savuamaan tuulettimesta :/ onneks kännykällä voi nykypäivänä tehä melkein kaikki samat asiat kun tietokoneella :) 

Lisäks vielä mulla pukkaa pientä stressiä töistä. Mua pelottaa et oon vaan ilmasta työvoimaa, jota en tosiaan halua. En tiiä mistä mulle on tälläne pelko tullu. Ehkä siitä, että oon ilmottautunu että voin alottaa työt jo, mutta kuulemma ei ole töitä. Silti tänne on palkattu uusia työntekijöitä. Vaikka mulle on sanottu, että kesällä ois töitä nii silti musta tuntuu että takkiin tulee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti