maanantai 9. joulukuuta 2013

Love is in the air..

Mä oon niin happy mun elämään <3 Joulu on kohta, mulla on ihanin mies jonka tiedän ja pian on loma! Lauantai ja eilinen meni niin itkuisissa tunnelmissa mun  osalta, et ei järkeä. Mulla oli koko ajan paha mieli ja joka asiasta teki mieli alkaa itkee. Tero kävi eilen ennen töihin lähtöö tankkaa meidän toisen auton mulle valmiiks ja yllätti mut samalla ihanasti; sain pitkästä aikaa kukkia. Tai siis kukan. Joulukukan <3 Nyt on jo paljo parempi olo :)

Mulla alkaa tosiaan ensi viikolla parin viikon loma. Eli ei työharjottelua, vain rentoutumista :) Lauantaina meillä oli ns. peli-ilta ystävien kanssa. Otettiin muutamat lasit viiniä ja syötiin herkkuja. Pelaaminen ois toki voinut sujua PALJON hilpeämmissäkin merkeissä. Jotkut kun ottaa tuon pelin ja leikin hieman liian tosissaan.

Mulla alkaa olla pieni stressin poikanen tässä rauhoittavien suhteen. Oon huomannu, että nyt kun Tero on arkipäivät toisella paikkakunnalla, niin  niitä rauhoittavia tulee otettua paljon enemmän kun normaalisti. En esimerkiksi osaa nukkua nyt ilman niitä. Ne nyt on kuitenkin loppumaisillaan ja mulla on vasta ensi viikon lopulla seuraava lääkärikäynti. Lisäks en osaa olla työharjoittelussa ilman niitä. Kaiken huipuks mun unirytmi on menny ihan sekaisin. En osaa mennä nukkumaan kun vasta joskus 1-2 aikaan yöllä :( Ei siinä mitään jos oon iltavuorossa, mutta jos on aamuvuoro (niinkun tulevana viikonloppuna ois) niin voi tuottaa loppupeleissä aika suuren ongelman.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti