maanantai 25. marraskuuta 2013

Julkkiksia

Heissan! Se on maanantai taas täällä. Viime yö meni aikalailla valvoessa vatsakivun takia. Olin jo valmistautunu lähtee ensiapuun, kunnes muistin, että viimeks kun siellä olin niin ne ois ottanu mut yöks sinne. Tällä kertaa en ois siis päässy takas kotiin. Nyt aamulla koskee vielä mahaan ja välillä oon ollu kaksinkerroin lattialla. Päätin silti lähtee töihin, ainahan sieltä kotiin pääsee jos kovin menee hankalaks olotila. Nimimerkillä olenhan minä pomollekin ambulanssin soittanu vatsakivun takia.

Viime viikolla olin virallisella hesburger vuorossa. Oli mulla onnea olla kassalla, sillä kukas muukaan mun palveltavaks tulee kun Elastinen :) Siinäpä sitten tärisen ja ääni väristen pyydän miestä antamaan mulle kuittipaperiin nimikirjoituksen :D Nyt se nimmari koreilee mun jääkaapin ovessa <3 Eihän Elastinen toki ainut julkkis oo, jonka siellä oon nähny. Ja tänä syksynä siellä on suurinpiirtein parveillu julkimoita, mm. Uniikki ja Mikael Gabriel :) Sekä Musta Barbaari ja Michael Monroe.

Eikai oikein muuta, tälläinen turha kuulumis postaus tähän väliin :D Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti