maanantai 20. tammikuuta 2014

Pakkasta

Moikka, täällä on parina aamuna ollu yli -20 astetta pakkasta. On säälittäny käynnistää autoo sellasessa pakkasessa.

Nyt kun oon ollu pari viikkoo tupakoimatta, nii oon innostunu liikkumaan enemmän. Oon käyny pitkillä lenkeillä ja huomannu etten hengästy enää niin paljon kun tupakkaa poltellessa.  Jos tää tupakointi on näin helppoa lopettaa, ni miks en oo lopettanu sitä aikasemmin? Tätä multa kysytään usein. Miks vaan ei voi olla ylpee että ylipäänsä lopettaa? Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!!

Perjantaina käytiin Teron kanssa Matkuksessa. Sain vihdoin ja viimein aikaseks ostettua Sims 3 :) Tykkään tosi paljon. Pakko vaan myöntää, että onneks otin niille levyille vakuutuksen, koska asennus vaiheessa meinas huumori loppua ja levyt lentää...

Paniikkihäiriöstä sen verran, että oon ollu muutaman päivän töissä ilman rauhottavia. Työpaikka alkaa olla mulle jo tuttu ja turvallinen. Psykiatri sanoi, että en oo koukussa rauhottaviin (mikä niille on  mahdollista) ja lopetan ne joskus tulevaisuudessa kun oon varma, etten tarvitse enää apuja kaupassa käyntiin ja muuhun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti